Connect with us

Yaşanmış Korku Hikayeleri

Etrafımda Dolanan Görünmez Varlıklar

Küçük yaşlardan itibaren rüya ve kabuslarla başlayan sonra görünmeyen varlıklarla devam eden bir dizi paranormal olay yaşayan kişinin anlattıkları…

Küçük yaşlardan itibaren rüya ve kabuslarla başlayan sonra görünmeyen varlıklarla devam eden bir dizi paranormal olay yaşayan kişinin anlattıkları…

Kabuslarla Rüyalarla Başladı

Yaşanmış Korku Hikayeleri – Yaşadığım garip olaylar ben daha ilkokul birinci sınıfa giderken başladı. O zamandan beri gördüğüm kabuslarla. Hem çok gerçekçi hem de çok korkunç kabuslar. Rüyalarım her zaman garip ruhani varlıklarla ilgili oluyordu.

İlginçtir; o zamandanlardan beri istediğim her şey gerçekleşir. Zor durumda kaldığım zaman sürekli bir mucize olur. Çoğu zaman aklımdan geçen herhangi bir şey de olur ama abartılacak kadar büyük şeyler değil.

Rüyalarım Hep Çıkıyordu

Hayatım boyunca bir çok korkunç, garip şey yaşadım hepsini buraya sığdıramam. İşin kötü yanı ben paranormal olaylarla ilgili çok az şey biliyorum ve bana gerçekte neler olduğunu da inanın hiç bilmiyorum. Gördüğüm rüyalar gerçekleşiyordu hem de hemen ertesi gün. Sonra bir gün öleceğimi gördüm ve rüyalarım kesildi.

Altıncı Hissim Çok Kuvvetli

Yaşanmış Korku Hikayeleri – Altıncı hissim aşırı güçlü veya bu olaylar nedeniyle güçlendi. Bilemiyorum… Arkadaşımla konuşurken onun ne düşündüğünü anlayabiliyorum ve ona söylediğimde çok sinirleniyor ve bunu yapmamı istemiyor çünkü genelde doğru çıkıyor. Bir insanın başına kötü bir şey gelmesini istediğimde gerçekten başına bir şey geliyor. Kötü bir şey olacağı zaman o an ne kadar mutlu olursam olayım bir anda yüzüm düşüyor ve kötü bir şey olacak diyorum ki aradan beş dakika filan geçmesi yeterli.

Paranormal Konulara Hiç İlgim Yoktur

Yani bunların olması çok saçma çünkü ailemde, onların ailelerinde hatta ailelerinin ailelerinde de bu tür olaylar yok. Ben bu tür şeylerle ilgilenmem ve benim hayatımda olmaları çok saçma. Yani bana olmaları anlamsız.

Odaya Giren Görünmez Varlık

Bir keresinde koltukta öylece otururken içeri bir şey girdi. Gözlerimle görmedim ama içeri girdiğine yemin edebilirim. Çok kuvvetli bir histi. Baktığımda hiçbir şey yoktu korktum ve bir an için lambaya baktım ve ampul patladı, şarter attı ama sadece bizim evin.

Kapıya Bir Şeyler Fırlatmışlar

Açıkçası bunları bana birisi anlatsa dalga geçerim kendimlede geçiyorum bazen ama bunlar oluyor. Aslında tüm bunları yazmayı düşünmüyordum ama bugün ben odamda uyurken – hep ki camlar kapılar kapalı uyurum- birileri kapıyı sallamış ve kapıya bir şeyler fırlatmış . Yani annemlerin duyduğu o. Kapıyı açtıklarında ben yatıyormuşum. Onlar da gürültü yaptıkları için benim onlara kızdığımı ve o yüzden böyle yaptığımı düşünmüşler. Uyandığımda sordular ve bana inanmadılar. Yani tüm bunlar saçma geliyor.

Bunları yardım etmeniz için yazıyorum. Çünkü böyle devam ederse delireceğim. Belki de delirmişimdir gerçekten bilmiyorum. Artık lanetlendiğimi filan düşünmeye başladım.

Yaşanmış Korku Hikayeleri

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir